Na przestrzeni dziesięcioleci rynek budownictwa zmieniały mody, technologie i oczekiwania, zarówno w obszarze materiałów, jak i świadczonych usług. − Wszyscy musimy realnie wpływać na przyszłość i dobro kolejnych pokoleń − mówi Michał Leżański, dyrektor sprzedaży w Izodom 2000 Polska, firmie produkującej materiały do budowy domów energooszczędnych i pasywnych.
IZODOM to rozpoznawalna marka wśród klientów ceniących wysoką jakość.
Co wpłynęło na jej sukces?
Firma powstała ponad 30 lat temu i przez ten czas staramy sprostać oczekiwaniom − potwierdzają to nagrody z całego świata. Produkcja naszych materiałów bazuje na własnej linii produkcyjnej, więc mamy nad nimi pełną kontrolę technologiczną. Nasze materiały pozwalają budować domy, które są tanie w eksploatacji i przyjazne dla środowiska, a przy tym sprawdzają się w warunkach skrajnych temperaturowo i na trudnych obszarach − wszędzie tam, gdzie tradycyjne technologie zawodzą.
Zmieniające się realia stanowią szereg wyzwań. Jaka jest koncepcja dalszego rozwoju marki?
Obserwujemy rynek i dzięki otwartej komunikacji z inwestorami wiemy, czego od nas oczekują. Wartości i
doświadczenia nadają kierunek naszym działaniom i wpływają na wyznaczane cele. Wciąż obserwujemy niski poziom wiedzy w zakresie energooszczędności i ekologii. Dlatego organizujemy szkolenia, na których obok kwestii technologicznych duży nacisk kładziemy na edukację. Przecież domy energooszczędne to nie tylko niższe o 70 proc. koszty energii, lecz także niższe zapotrzebowanie
na materiały opałowe i mniejsza emisja CO2. Dzięki temu nasi klienci podejmują świadome decyzje,
motywowane nie tylko własnym interesem, ale i z myślą o przyszłych pokoleniach. Nasze nowe doświadczenia wpływają na kolejne decyzje biznesowe.
Współpraca z firmami branżowymi
Propozycje współpracy kierujemy do firm, które mają wartości podobne do naszych. Żyjemy w czasach, kiedy w skutek nieprzewidzianej sytuacji na świecie zmieniają się też nieco preferencje prywatnych inwestorów. Smakowitym kąskiem okazuje się samowystarczalny domek, z dala od przeludnionego
miasta, który teraz jest synonimem bezpieczeństwa. W obliczu tych zmian widzimy potencjał
we współpracy z firmami deweloperskimi, które realizują duże inwestycje, ale i mniejszymi, które budują
na sprzedaż w skali mikro. Budowa w systemie IZODOM to wiele wymiernych korzyści. Z biznesowego punktu widzenia nasza propozycja współpracy w ramach sieci partnerskiej to skuteczny sposób na budowanie przewagi konkurencyjnej. Wśród korzyści, na które warto zwrócić uwagę, należy wskazać krótszy czas budowy, a więc szybszy zwrot z inwestycji, oraz mniejsze koszty materiałowe i koszty pracy.
Energooszczędne materiały
Nasze materiały to styropianowe kształtki szalunkowe, które po złożeniu i wypełnieniu betonem tworzą ścianę, której nie trzeba dodatkowo izolować ani ocieplać. W technologii IZODOM budynki
w stanie surowym powstają w ciągu 4−6 tygodni.
Pozostaje jedynie wykończenie na zewnątrz i wewnątrz. Nasze materiały są w pełni bezpieczne, odporne na wilgoć i mikroby, a przy tym spełniają wysokie parametry odporności ogniowej. Dzięki lepszym parametrom izolacyjnym do budowy zużywamy mniej materiału. Co więcej, przy zachowaniu współczynnika U=0,15 W/m2K naszych materiałów dla budynków energooszczędnych i U=0,10 W/m2K dla budynków pasywnych grubość naszej zewnętrznej ściany jest mniejsza niż w przypadku zastosowania tradycyjnych materiałów. Oznacza to, że przy tej samej powierzchni zabudowy dają one większą o około 7−8 proc. powierzchnię użytkową nieruchomości na sprzedaż.
Chcemy zoptymalizować procesy budowy i zredukować jej koszty, dlatego zapraszamy do współpracy o szerokich specjalizacjach budowlanych. Partnerzy mogą zawsze liczyć na wsparcie na każdym etapie realizacji inwestycji. Wszyscy musimy realnie wpływać na przyszłość i dobro kolejnych pokoleń.